Mgr. Petr Kuchtík

Diplomová práce

Nové formy reklamního působení a právo proti nekalé soutěži

New Methods of Advertising and the Law Against Unfair Competition
Anotace:
Má práce pojednávající o nových formách reklamního působení a právu proti nekalé soutěži je členěna do pěti hlavních kapitol. Práce je zaměřena na vztahy mezi soutěžiteli.zabývám novými formami reklamního působení a jejich vztahem k právu proti nekalé soutěži. Přičemž nejprve pojednávám obecně o některých nových formách reklamního působení. Začínám guerilla marketingem, po něm se věnuji ambush marketingu …více
Abstract:
My thesis titled “New Methods of Advertising and the Law Against Unfair Competition“ is divided into five trunk chapters. It is focused mainly on the relationships between competitors. I deal with new Forms of Advertising Methods and their Relationship to the Law Against Unfair Competition. I deal with some of Advertising Methods. I begin with Guerilla Marketing, after I describe Ambush Marketing and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 9. 2010
  • Vedoucí: prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakulta

Masarykova univerzita

Právnická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo