Marketingový mix a jeho využití v praxi – Bc. Viktoriia Latushkyna
Bc. Viktoriia Latushkyna
Bakalářská práce
Marketingový mix a jeho využití v praxi
Marketing mix and its use in practice
Anotace:
Téma této bakalářské práce zahrnuje marketingový mix a jeho využití v praxi. Vybraná analyzovaná společnost nese název francouzské pekařství Paul. Hlavním cílem práce je na základě zpracovaných analýz doporučit úpravu stávajícího marketingového mixu zvolené společnosti. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část práce se zaměřuje na definování klíčových pojmů marketingu a marketingového mixu …víceAbstract:
The topic of this bachelor’s thesis is the marketing mix and its practical application. The selected company for analysis is the French bakery Paul. The main objective of the thesis is to recommend adjustments to the existing marketing mix of the chosen company based on the conducted analyses. The thesis will be divided into three parts. The theoretical part will focus on defining key concepts of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2024
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/scrqi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2025
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LATUSHKYNA, Viktoriia. \textit{Marketingový mix a jeho využití v praxi}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/sd7o6g/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Marketing v autobusové dopravě
Petr Šulc -
Internet Marketing
Mayra Fuentes -
Organizational Efficiency and Internal Marketing. How PR and Marketing can improve employee motivation
Ekaterina Lvova -
Marketing vybraného internetového start-up projektu
Emmanuel Khachatryan -
Green marketing
Michal Ďuriník -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková