Bc. Viktoriia Latushkyna

Bakalářská práce

Marketingový mix a jeho využití v praxi

Marketing mix and its use in practice
Anotace:
Téma této bakalářské práce zahrnuje marketingový mix a jeho využití v praxi. Vybraná analyzovaná společnost nese název francouzské pekařství Paul. Hlavním cílem práce je na základě zpracovaných analýz doporučit úpravu stávajícího marketingového mixu zvolené společnosti. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část práce se zaměřuje na definování klíčových pojmů marketingu a marketingového mixu …více
Abstract:
The topic of this bachelor’s thesis is the marketing mix and its practical application. The selected company for analysis is the French bakery Paul. The main objective of the thesis is to recommend adjustments to the existing marketing mix of the chosen company based on the conducted analyses. The thesis will be divided into three parts. The theoretical part will focus on defining key concepts of marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2024
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/scrqi/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 1. 2025
  • Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách