Bc. Adam Vajner
Bachelor's thesis
Multilevel marketing
Multilevel marketing
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem úlohy marketingu v životě firmy se zaměřením na multilevel marketing. V teoretické části vysvětluji základní marketingové pojmy a obsah marketingového řízení. Dále se věnuji problematice multi-level marketingu-jeho obsahu, historii, principům fungování, jeho výhodám a nevýhodám. V praktické části pak budu analyzovat aktivity ve firmě, která multilevel marketing …moreAbstract:
This bachelor’s thesis deals with the topic of the role of marketing in a company’s life with focus on multilevel marketing. Ïn theoretical part I explain the basic marketing concepts and describe the marketing management. Then I deal with the issue of multilevel marketing - its characteristics, history, fundamentals and advantages and disadvantages. In practical part I will analyze activities in the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/jk316/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Eva Matoušková
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova -
Využití Online marketingu v Multilevel společnosti
Dominik Klimek -
Využití Online marketingu v Multilevel společnosti
Erik Cíferský -
Multilevel marketing a přímý prodej
Lucie Purchartová -
Multilevel marketing
Michaela Křehlíková -
Sieťový marketing ako príležitosť
Peter Hakun -
Síťový marketing
Kateřina Červená -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská