Srovnání lovemarks mezi generacemi X a Y – Ludmila Blažková
Ludmila Blažková
Diplomová práce
Srovnání lovemarks mezi generacemi X a Y
Lovemarks Comparison Between Generations X and Y
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na lovemarks členů generací X a Y žijících v Moravskoslezském kraji. Cílem práce je zjistit povědomí spotřebitelů o lovemarks, zjistit jaké jsou lovemarks jednotlivých generací, jejich důvody k výběru těchto lovemarks a provést srovnání mezi generacemi. Účelem je zjistit faktory, které ovlivňují emocionální vztah jednotlivých generací ke značce. Ke splnění cíle byla využita …víceAbstract:
Master thesis is focused on lovemarks of members of generations X and Y who are living in Moravian-Silesian Region. The aim is to determine consumers‘ awareness of lovemarks, to find out lovemarks of each generation, their reasons for choosing these lovemarks and to make the comparison between generations. The purpose is to identify factors that influence the emotional relationship of each generation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/121994
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2017
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Marcela Šimková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Values and value orientations: A comparative study of Generation X and Generation Y in Russia and the Czech Republic
Valeriya Kuzmich -
Sharing Economy: Behaviour of Generation Y
Kanchana Madhumali Kodikara -
Perception of the Sharing Economy Among Generation Y: Example of the City of Brno
Valeriy Ni -
Film consumption behaviour of generation Y
Maryia Novikava -
Motivace generace X a Y ve firmě ADP Česká republika, a. s.
Adam Karas -
Zjišťování motivačních faktorů zaměstnanců napříč generacemi X, Y, Z ve vybrané organizaci soukromého sektoru
Lucie Šťastná -
Porovnání rozhodovacího procesu zákazníků generace X, Y a Z.
Tetiana Oshchiepkova -
Rozdíly v řízení a motivaci zaměstnanců generace X, Y, Z
Aneta Chlumská