Vliv edukativně stimulačních skupin na rozvoj komunikačních schopností u dětí s opožděným vývojem řeči – Mgr. Jitka Horáková
Mgr. Jitka Horáková
Bakalářská práce
Vliv edukativně stimulačních skupin na rozvoj komunikačních schopností u dětí s opožděným vývojem řeči
The Influence of Educationally-Stimulative Groups on the Development of Communicative Skills in Children with Late Evolution of Speech
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá edukativně stimulačními skupinami a opožděným vývojem řeči. Popisuje ve své teoretické části vědecké poznatky vývojových etap řeči, jazykových rovin, podmínky správného vývoje řeči. Dále rozpracovává opožděný vývoj řeči a to z hlediska pojmu, jeho etiologie, symptomatologie, diagnostiky a stimulace dítěte s opožděným vývojem řeči. Další kapitola specifikuje edukativní skupiny …víceAbstract:
This dissertation deals with Educationally Stimulative Groups and the Development of Communicative Skills. The first theoretical section describes speech development from the point of view of its stages, linguistic areas and the conditions necessary for speech to develop properly. The second covers the late evolution of speech with reference to the concepts, causes, symptoms, diagnostics and stimulation …víceKlíčová slova
ontogeneze řeči předřečová stadia vlastní vývoj řeči podmínky řeči stimulace řeči motorika percepční vnímání zrakové a sluchové vnímání fonematické uvědomění vliv prostředí motivace opožděný vývoj řeči edukativně stimulační skupiny speech ontogenesis pre-speech stages own speech development speech conditions speech stimulation motorium perceptive attention visual and oral attention phonomatic awareness environmental influences motivation late evolution of speech educationally-stimulative groups
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/k90w0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 5. 2008
- Vedoucí: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.
- Oponent: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HORÁKOVÁ, Jitka. \textit{Vliv edukativně stimulačních skupin na rozvoj komunikačních schopností u dětí s opožděným vývojem řeči}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/sdi3dd/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv edukativně stimulačních skupin na rozvoj komunikačních schopností dětí předškolního věku
Věra Dumpíková -
Vliv edukativně stimulačních skupin na rozvoj komunikačních schopností u dětí předškolního věku
Zdislava Brejchová -
Podpora rozvoje komunikačních schopností v edukativně - stimulačních skupinách pro předškolní děti.
Jana Muselíková -
Zahájení povinné školní docházky za podpory Edukativně stimulačních skupin
Jana Muselíková -
Edukativně stimulační skupiny a jejich užití ve vybraných mateřských školách v regionu Židlochovicko
Martina Jochmanová -
Program edukativně stimulační skupiny na ZŠ Oslavany
Barbora Šíblová -
Edukativně stimulační skupiny v mateřské škole
Iveta Bidrmanová -
Edukativně stimulační skupiny jako podpora přípravy dítěte na vstup do základní školy
Martina JANČOVÁ