Lenka KNAPOVÁ

Bachelor's thesis

Využití tématu místa, kde žijeme v prožitkovém učení předškolních dětí /5, 6, 7 letých/

Usage of the subject matter of a place where we live in experience learning children in pre-school age /5, 6, 7 years/
Abstract:
V mé bakalářské práci jsem se zaměřila na postihnutí významu místa, kde děti žijí v prožitkovém učení. Každá lokalita, která je spjata s místem bydliště dítěte, poskytuje možnosti učení se. Práce je členěna na teoretickou část, ve které popisuji učení dětí staršího předškolního věku, význam prožitkového učení, ukotvení tématu v RVP. Podávám základní informace o Kunčicích, kde děti bydlí. V praktické …more
Abstract:
My bachelor thesis focuses on grasping the meaning of the places where children learn by experience. Every locality connected with the place of residence of the child provides opportunities for learning. The thessis is divided to a theoretical part where I describe pre-school age, learning by experience, the role of the theme in RVP, and provide basic information about Kuncice where children live. …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 4. 2011
Accessible from:: 7. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 5. 2011
  • Supervisor: Mgr. Ondřej Šimik, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KNAPOVÁ, Lenka. Využití tématu místa, kde žijeme v prožitkovém učení předškolních dětí /5, 6, 7 letých/. Ostrava, 2011. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.4.2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 7. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta