Strategie modrého oceánu v praxi českých firem – Bc. Michaela Charvátová
Bc. Michaela Charvátová
Diplomová práce
Strategie modrého oceánu v praxi českých firem
The Blue Ocean Strategy in the Practice of Czech Companies
Anotace:
Diplomová práce se zabývá strategií modrého oceánu jako alternativním přístupem k tvorbě podnikové strategie. Strategie modrého oceánu mění tradiční pohled na strategii a přináší systematický přístup, který umožňuje minimalizovat vliv konkurenčních firem. Předmětem teoretické části diplomové práce je podrobné představení strategie modrého oceánu, hodnotové inovace, analytických nástrojů a systémových …víceAbstract:
The diploma thesis deals with Blue Ocean Strategy as an alternative approach to the corporate strategy formulation. Blue Ocean Strategy changes the traditional view of strategy and brings a systematic approach that allows to minimize the impact of competitive companies. The subject of the theoretical part of the thesis is to present key concepts of Blue Ocean Strategy, including value innovation, analytical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2016
Zveřejnit od: 3. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Vendula Macháčková, MSc. Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Charvátová, Michaela. Strategie modrého oceánu v praxi českých firem. Liberec, 2016. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 5. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Strategické řízení a strategie modrého oceánu v oblasti secondhand obchodu
Jana Šmatova -
Strategie modrého oceánu jako nástroj pro vytvoření nových služeb v hotelnictví
Tatiana Badashkeeva -
Strategie modrého oceánu
Martina KALČÍKOVÁ -
Strategie modrého oceánu v oblasti úklidu kancelářských prostor na pražském trhu
Kristýna Hozáková -
Parametry hodnotové inovace strategie modrého oceánu
Lenka Tučková -
Strategie modrého oceánu
Anna Koshil -
Strategie modrého oceánu v praxi českých firem
Daniel Mucha -
Strategie modrého oceánu
Pavel Louda
Název
Vložil
Vloženo
Práva