Celoživotní vzdělávání knihovníků prostřednictvím informačních technologií – Bc. Marie Packová
Bc. Marie Packová
Diplomová práce
Celoživotní vzdělávání knihovníků prostřednictvím informačních technologií
Lifelong learning of librarians through information technology
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou celoživotního vzdělávání akademických knihovníků. V dnešní informatizované společnosti je většina informací dostupná prostřednictvím informačních technologií. V tomto prostředí stále probíhají změny, stále se objevují nové nástroje, trendy a možnosti. Pro knihovníka je proto nutností neustálá práce na svých znalostech a kompetencích, aby mohl dobře plnit svou funkci …víceAbstract:
This thesis deals with the issue of lifelong learning of academic librarians. In today's computerized company, most information is available through information technology. Changes are still underway in this environment, new tools are still emerging. For the librarian, it is therefore necessary to constantly work on their knowledge and competencies so that he can perform well as an information professional …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/f2sqz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2017
- Vedoucí: PhDr. Iva Zadražilová
- Oponent: PhDr. Petr Škyřík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Senioři a informační a komunikační technologie
Táňa TOMANOVÁ -
Kvalita výuky informační technologie na SOŠ z pohledu studentů a pedagogů
Monika Frolíková Janů -
Digitální technologie ve vzdělávání
Milan Sklenář -
Senioři a informační a komunikační technologie
Ernest Kúr -
Rozvoj digitální gramotnosti studentů očima učitelů
Daniela Boudová -
Možnosti rozvoje digitální gramotnosti dětí v předškolním věku
Lucie Krumpolcová -
Filosofická reflexe pedagogického vlivu digitálních a informačních technologií se zvláštním zřetelem na fenomén tzv. digitální demence
Miroslav STANĚK -
Internetová spřízněnost a osobnostní rysy mezi skupinou digitálních imigrantů a domorodců
Ondřej HORÁK