Celoživotní vzdělávání knihovníků prostřednictvím informačních technologií – Bc. Marie Packová
Bc. Marie Packová
Master's thesis
Celoživotní vzdělávání knihovníků prostřednictvím informačních technologií
Lifelong learning of librarians through information technology
Abstract:
Tato práce se zabývá problematikou celoživotního vzdělávání akademických knihovníků. V dnešní informatizované společnosti je většina informací dostupná prostřednictvím informačních technologií. V tomto prostředí stále probíhají změny, stále se objevují nové nástroje, trendy a možnosti. Pro knihovníka je proto nutností neustálá práce na svých znalostech a kompetencích, aby mohl dobře plnit svou funkci …moreAbstract:
This thesis deals with the issue of lifelong learning of academic librarians. In today's computerized company, most information is available through information technology. Changes are still underway in this environment, new tools are still emerging. For the librarian, it is therefore necessary to constantly work on their knowledge and competencies so that he can perform well as an information professional …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 6. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/f2sqz/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2017
- Supervisor: PhDr. Iva Zadražilová
- Reader: PhDr. Petr Škyřík, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Theses on a related topic
-
Senioři a informační a komunikační technologie
Táňa TOMANOVÁ -
Kvalita výuky informační technologie na SOŠ z pohledu studentů a pedagogů
Monika Frolíková Janů -
Digitální technologie ve vzdělávání
Milan Sklenář -
Senioři a informační a komunikační technologie
Ernest Kúr -
Rozvoj digitální gramotnosti studentů očima učitelů
Daniela Boudová -
Možnosti rozvoje digitální gramotnosti dětí v předškolním věku
Lucie Krumpolcová -
Filosofická reflexe pedagogického vlivu digitálních a informačních technologií se zvláštním zřetelem na fenomén tzv. digitální demence
Miroslav STANĚK -
Internetová spřízněnost a osobnostní rysy mezi skupinou digitálních imigrantů a domorodců
Ondřej HORÁK