The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process – Ekaterina Lebedeva
Ekaterina Lebedeva
Bakalářská práce
The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
Abstract:
YouTube is a modern social network that competes in popularity with television. A company can find its target audience on YouTube and use marketing tactics to promote its products and services. In this work, attention is focused on the role of YouTuber as a person who can influence the perception and attitudes of consumers. The aim of this work is to evaluate the effects of communication of a selected …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Platilová Vorlíčková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
Consumer Behaviour Analysis of Online Food Ordering in Colombia
Juan Carlos Palacio Pedroza -
Online and Smartphone Consumer Behaviour of Spanish Millennials
Luis Perez Montesa -
Consumer Behaviour Towards Online Shopping of Fashion from Foreign Countries for a Population Between 18 and 25 Years Old
Alice Berthuy -
Broiler Welfare and the Consumer: Explaining the Citizen-consumer Gap in the Netherlands.
Emmi Suvaal -
Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
Beatrix Preissinger -
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony -
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad
Název
Vložil
Vloženo
Práva