Veronika Forejtová
Master's thesis
Umělec jako značkové zboží
The Artist as Branded Goods
Anotácia:
Teoretická část práce se věnuje vymezení pojmu značka, definuje rozdíly mezi značkou a brandem, ale také značkou a výrobkem. Dále poukazuje na význam značky v marketingu, druhy značek a jejich prvky. Největší pozornost je v této části práce věnována prioritě dnešního marketingu, a tím je branding. Zaměřuje se na popis hlavních kroků procesu strategického řízení značky. Následuje teoretický náhled na …viacAbstract:
The theoretical part is explaining the concept of brand, defines the differences between the brands and "brand", as well as the differences between the brands and the products. Also points to the importance of brands in marketing, types of brands and their elements. The greatest attention is paid to branding, priority of today's marketing. It focuses on the description of the main steps of the strategic …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 12. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34141
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2013
- Vedúci: Milan Postler
- Oponent: Radka Johnová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34141
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Pilsner Urquell Strategic Management and Brand Building
Tereza Nováková -
Vybudování a strategické řízení značky
Částka Částka -
Strategické řízení značky Asics
Anita Žáková -
Strategické řízení značky
Polina Voitenko -
Strategické budování a řízení značky
Tereza Stuchlíková -
Strategické řízení regionální značky – region Beskydy
Eliška Křivancová -
Budování a strategické řízení značky Gamebrand
Jakub Roh -
Strategické řízení regionální značky
Adéla Karmazínová