Veronika Forejtová

Diplomová práce

Umělec jako značkové zboží

The Artist as Branded Goods
Anotace:
Teoretická část práce se věnuje vymezení pojmu značka, definuje rozdíly mezi značkou a brandem, ale také značkou a výrobkem. Dále poukazuje na význam značky v marketingu, druhy značek a jejich prvky. Největší pozornost je v této části práce věnována prioritě dnešního marketingu, a tím je branding. Zaměřuje se na popis hlavních kroků procesu strategického řízení značky. Následuje teoretický náhled na …více
Abstract:
The theoretical part is explaining the concept of brand, defines the differences between the brands and "brand", as well as the differences between the brands and the products. Also points to the importance of brands in marketing, types of brands and their elements. The greatest attention is paid to branding, priority of today's marketing. It focuses on the description of the main steps of the strategic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 12. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 1. 2013
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Radka Johnová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34141

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management