Teaching English to Young Learners with Specific Learning Difficulties: The Value of Teacher-Parent Cooperation – Mgr. Lucie Leidolfová
Mgr. Lucie Leidolfová
Bachelor's thesis
Teaching English to Young Learners with Specific Learning Difficulties: The Value of Teacher-Parent Cooperation
Teaching English to Young Learners with Specific Learning Difficulties: The Value of Teacher-Parent Cooperation
Abstract:
Anotace LEIDOLFOVÁ, Lucie. Výuka anglického jazyka u mladších žáků se specifickými poruchami učení: Význam spolupráce učitele a rodičů: bakalářská práce. Brno: Masarykova Univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra anglického jazyka a literatury, 2008. 92 stran. Vedoucí bakalářské práce: Mgr. Naděžda Vojtková. Bakalářská práce se zabývá problematikou výuky anglického jazyka u mladších žáků se specifickými …moreAbstract:
Annotation LEIDOLFOVÁ, Lucie. Teaching English to Young Learners with Specific Learning Difficulties: The Value of Teacher-Parent Cooperation: Bachelor Thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education, English Language and Literature Department, 2008. 92 pp. Supervisor: Mgr. Naděžda Vojtková. Bachelor thesis deals with the problems of teaching English to young learners with specific learning …moreKeywords
Specifické poruchy učení mladší žáci se specifickými poruchami učení spolupráce mezi učitelem a rodiči způsoby spolupráce proces učení výuka angličtiny učitel rodič spolupráce školy a rodiny Specific learning difficulties young learners with specific learning difficulties teacher-parent cooperation modes of cooperation learning process teaching English teacher parent school-family partnership
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2008
Identifier:
https://is.muni.cz/th/z5f88/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2008
- Supervisor: Mgr. Naděžda Vojtková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LEIDOLFOVÁ, Lucie. \textit{Teaching English to Young Learners with Specific Learning Difficulties: The Value of Teacher-Parent Cooperation}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2008. Available from: https://theses.cz/id/se65zt/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Teacher Training in Foreign Languages - English Language
Theses on a related topic
-
Svazkové školy a meziobecní spolupráce - zkušenosti a nové výzvy
Adéla Stašová -
Komunikace a spolupráce školy a rodiny na venkovské škole
Tereza Sklenářová -
Příležitosti a bariéry spolupráce veřejných knihoven a základních škol na rozvoji čtenářské gramotnosti
Andrea Prokopová -
Pohled na spolupráci školy a rodičů dětí s problémy chování a emocí z pozice pedagogů
Ivanka Krejčí -
Spolupráce školy a rodiny na 1. stupni základní školy z perspektivy učitelů a rodičů
Eliška Manová -
Průběh spolupráce rodiny a školy v období koronaviru na jaře 2020. Dotazníkové šetření ve 2. třídě základní školy
Helena Krtičková -
Spolupráce školy a rodiny při ovlivňování pohybové aktivity žáků na 1. stupni základní školy
Alžběta Rouzková -
Teaching English as a Second Language to Young Learners with Dyslexia
Eva Stavjaníková