Teaching English to Young Learners with Specific Learning Difficulties: The Value of Teacher-Parent Cooperation – Mgr. Lucie Leidolfová
Mgr. Lucie Leidolfová
Bakalářská práce
Teaching English to Young Learners with Specific Learning Difficulties: The Value of Teacher-Parent Cooperation
Teaching English to Young Learners with Specific Learning Difficulties: The Value of Teacher-Parent Cooperation
Anotace:
Anotace LEIDOLFOVÁ, Lucie. Výuka anglického jazyka u mladších žáků se specifickými poruchami učení: Význam spolupráce učitele a rodičů: bakalářská práce. Brno: Masarykova Univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra anglického jazyka a literatury, 2008. 92 stran. Vedoucí bakalářské práce: Mgr. Naděžda Vojtková. Bakalářská práce se zabývá problematikou výuky anglického jazyka u mladších žáků se specifickými …víceAbstract:
Annotation LEIDOLFOVÁ, Lucie. Teaching English to Young Learners with Specific Learning Difficulties: The Value of Teacher-Parent Cooperation: Bachelor Thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education, English Language and Literature Department, 2008. 92 pp. Supervisor: Mgr. Naděžda Vojtková. Bachelor thesis deals with the problems of teaching English to young learners with specific learning …víceKeywords
Specifické poruchy učení mladší žáci se specifickými poruchami učení spolupráce mezi učitelem a rodiči způsoby spolupráce proces učení výuka angličtiny učitel rodič spolupráce školy a rodiny Specific learning difficulties young learners with specific learning difficulties teacher-parent cooperation modes of cooperation learning process teaching English teacher parent school-family partnership
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/z5f88/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2008
- Vedoucí: Mgr. Naděžda Vojtková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LEIDOLFOVÁ, Lucie. \textit{Teaching English to Young Learners with Specific Learning Difficulties: The Value of Teacher-Parent Cooperation}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/se65zt/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Svazkové školy a meziobecní spolupráce - zkušenosti a nové výzvy
Adéla Stašová -
Komunikace a spolupráce školy a rodiny na venkovské škole
Tereza Sklenářová -
Příležitosti a bariéry spolupráce veřejných knihoven a základních škol na rozvoji čtenářské gramotnosti
Andrea Prokopová -
Pohled na spolupráci školy a rodičů dětí s problémy chování a emocí z pozice pedagogů
Ivanka Krejčí -
Spolupráce školy a rodiny na 1. stupni základní školy z perspektivy učitelů a rodičů
Eliška Manová -
Průběh spolupráce rodiny a školy v období koronaviru na jaře 2020. Dotazníkové šetření ve 2. třídě základní školy
Helena Krtičková -
Spolupráce školy a rodiny při ovlivňování pohybové aktivity žáků na 1. stupni základní školy
Alžběta Rouzková -
Teaching English as a Second Language to Young Learners with Dyslexia
Eva Stavjaníková