Dáša KORIMOVÁ

Master's thesis

Projekt marketingové koncepce ve vztahu zákazník - prodejce firmy Herman Slovakia s. r. o.

Marketing conception project in relation to customer - seller of the company Herman Slovakia ltd.
Abstract:
Starostlivosť o zákazníka {--} to je predovšetkým dokonalé poznanie ich potrieb či prianí a používanie marketingových aktivít, ktoré vedú k efektívnemu uspokojovaniu zákazníka. Spokojný zákazník je najdôležitejším základným pilierom dlhodobého obchodného úspechu. Keďže žiadna firma nemôže existovať bez toho, aby ponuka jej produktov bola krytá dopytom za strany zákazníka, môžeme zákazníka považovať …more
Abstract:
Looking after the customer is first of all based upon perfeet knowing of clients needs or wishes and also using marketing activities will lead us to efectively satisfied customer. Happy consumer is the most important basic column for establishing long lasting bussiness succes. We consider customer as a key factor at all marketing decisions and no company can ever exist without its offer covered by …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2005
Accessible from:: 13. 5. 2005
Identifier: 1737

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2005

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KORIMOVÁ, Dáša. Projekt marketingové koncepce ve vztahu zákazník - prodejce firmy Herman Slovakia s. r. o.. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2005

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 13. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and management / Management and Marketing

Theses on a related topic