Bc. Natálie Nodesová

Diplomová práce

Nákupní preference spotřebitelů v době koronaviru

Consumer shopping preferences at the time of coronavirus
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématem nákupních preferencí spotřebitelů v době koronaviru. Hlavním cílem diplomové práce je zjistit, jak koronavirová krize ovlivnila nákupní chování a zvyklosti vybraných respondentů. Vedlejším cílem práce je zjistit, zda vybraným respondentům vyhovuje spíše online či instore nakupování. Teoretická část se zaměřuje obecnou charakteristiku nákupního chování českých …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the topic of shopping preferences of consumers during the coronavirus period. The main objective of the thesis is to find out how the shopping behaviour and habits of the selected respondents have been affected by the coronavirus crisis. The secondary objective of the thesis is to find out whether the selected respondents prefer online or instore shopping. The theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace