Sociálne siete a ich marketingový potenciál pre malé a stredné firmy – Ing. Lýdia Šventová
Ing. Lýdia Šventová
Bakalářská práce
Sociálne siete a ich marketingový potenciál pre malé a stredné firmy
Social networks and their marketing potential for small and medium enterprises
Abstract:
Bachelor thesis "Social Networks and their marketing potential for small and medium enterprises" deals with application of social networking in marketing practice. The aim of this work is to examine the current marketing opportunities of social networks and provide future entrepreneurs or current offline businessmen the know-how of using social networks in their businesses. We compile the basic information …víceAbstract:
Bakalárska práca „Sociálne siete a ich marketingový potenciál pre malé a stredné firmy“ sa zaoberá aplikáciou sociálnych sietí v marketingovej praxi. Skúma aktuálne marketingové možnosti, sociálnych sietí a ponúka prehľadný súhrn informácií, ktoré by mali podnikateľom či malým a stredným firmám ukázať, ako čo najefektívnejšie využiť sociálne siete vo svojom podnikaní a poskytnúť im potrebné know-how …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 9. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nznt6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2013
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠVENTOVÁ, Lýdia. \textit{Sociálne siete a ich marketingový potenciál pre malé a stredné firmy} [online]. Praha, 2013 [cit. 2024-03-19]. Dostupné z: https://theses.cz/id/semqff/. Bakalářská práce. Vysoká škola finanční a správní, a.s. Vedoucí práce PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Technológie WEB 2.0 a návrh konkrétneho informačného systému sociálna sieť.
Martin Tóth -
Multimediálny projekt Sociálna sieť
Andrea Bukovská -
Návrh a správa požiadaviek na webovú aplikáciu typu sociálna sieť
Daniel Hrebík -
Analysis of the efficiency of social media for the marketing campaign in a company
Valeriia Malakhovskaia