The Use of Vocabulary in the Language of Advertising – Jana Burešová
Jana Burešová
Bachelor's thesis
The Use of Vocabulary in the Language of Advertising
Abstract:
The bachelor paper deals with the use of vocabulary in the language of advertising headlines promoting cosmetic products in British female magazines. The language of advertising is characterized both on formal and semantic level. The first part is theoretical and it is a basis for thorough analysis of advertising headlines that is commented upon in the practical part.Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá užitím lexika v reklamních titulcích, které propagují kosmetické výrobky v britských magazínech pro ženy. Jazyk reklamy je v práci charakterizován na rovině formální i významové. První část práce je teoretická a na jejím základě je vypracována podrobná analýza reklamních titulků, která je okomentována v praktické části.
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2008
- Vedúci: PhDr. Zuzana Nádraská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Burešová, Jana. The Use of Vocabulary in the Language of Advertising. Pardubice, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyBachelor programme / odbor:
Philology / English for Business
Práce na příbuzné téma
-
Význam slov a slovotvorba v 7. ročníku ZŠ
Barbora Kokorská -
Vektorová reprezentace slov a její aplikace
Martin Halada -
Význam slov a slovotvorba v 7. ročníku ZŠ
Barbora Kokorská -
Multimodální metafora a její aplikace. Sociolingvistická studie
Martina JANOUTOVÁ -
Vizualizace metafory pokroku v reklamě meziválečného Československa
Helena Maňasová Hradská