Diana Zadáková
Diplomová práce
Budování osobního brandu online
Building personal brand online
Anotace:
Diplomová práce je věnována procesu budování osobního brandu. Práce je rozdělena na část teoretickou, metodologickou a praktickou. V teoretické části je vysvětlen pojem osobní brand, představeny koncepce vhodné pro nalezení vlastní USP a detailně popsán proces osobního brandingu se zaměřením na online prostředí. Praktická část spočívá v analýze vybraných nejvlivnějších Čechů na sociálních sítích s …víceAbstract:
The thesis is devoted to the process of building a personal brand. It is divided into theoretical, methodological, and practical parts. The theoretical part explains the concept of personal brand, introduces methods suitable for finding own USP and describes in detail the process of personal branding with a focus on online communication. The practical part consists of analyzing some of the most influential …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76717
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Jaroslav Vidim
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76717
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Bakhtiyar Sissengali -
The impact of personal image on the brand
Daria Liashenko -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Artur Zhuravlev -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Ilya Abdrakhmanov -
Personal branding a komunikace umělecké značky
Lucie Lustigová -
Marketingová komunikace módní značky Represent
Filip Hájek -
Marketingové komunikace v vlakové osobní přepravě
Vojtěch Vaník -
Návrh komunikace na sociální síti Facebook pro instruktora Zumby
Anton Sverlov