Diana Zadáková

Diplomová práce

Budování osobního brandu online

Building personal brand online
Anotace:
Diplomová práce je věnována procesu budování osobního brandu. Práce je rozdělena na část teoretickou, metodologickou a praktickou. V teoretické části je vysvětlen pojem osobní brand, představeny koncepce vhodné pro nalezení vlastní USP a detailně popsán proces osobního brandingu se zaměřením na online prostředí. Praktická část spočívá v analýze vybraných nejvlivnějších Čechů na sociálních sítích s …více
Abstract:
The thesis is devoted to the process of building a personal brand. It is divided into theoretical, methodological, and practical parts. The theoretical part explains the concept of personal brand, introduces methods suitable for finding own USP and describes in detail the process of personal branding with a focus on online communication. The practical part consists of analyzing some of the most influential …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Jaroslav Vidim

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76717