Strategický marketing včetně projektové studie – Bc. Lukáš Chytil
Bc. Lukáš Chytil
Diplomová práce
Strategický marketing včetně projektové studie
Strategic marketing including project study
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem strategického marketingového plánu firmy. V teoretické části jsou popsány relevantní pojmy z oblasti strategického marketingu. V metodologické části je uvedena etika zpracování diplomové práce, stanovený cíl a metody, prostřednictvím kterých bude cíle práce dosaženo. Analytická a syntetická část práce představuje firmu Vůně z Prahy, s.r.o. její poslání a strategické …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the design of a strategic marketing plan. The theoretical part describes relevant concepts from the field of strategic marketing. The methodological part states the ethics of the diploma thesis, the set goal and the methods through which the aim of the thesis will be achieved. The analytical and synthetic part of the thesis presents the company Vůně z Prahy, s.r.o. its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/btgr7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
- Oponent: Ing. Helena Cetlová, Ing. David Mareš, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Metoda BSC jako nástroj podpory inovací
Ondřej Vrána -
Strategie podniku a její implementace prostřednictvím metody BSC
Marek Gubala -
Implementace konceptu společenské odpovědnosti do strategického řízení malých a středních firem řízených dle metody BSC
Jiří SEIDLER -
Implementace BSC jako systému pro strategické řízení firmy XY
Lucie Benešová -
Hodnocení úrovně výkonnosti podniku PARAMO, a.s. aplikací strategického systému BSC
Tomáš Stanisz -
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová