Mobilní-elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje – Bc. Zdeněk Zoubek
Bc. Zdeněk Zoubek
Bachelor's thesis
Mobilní-elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje
Mobile-electronic marketing nas a competiitive struggle tool
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá elektronickým marketingem s důrazem na nástroje elektronické komunikace, a to včetně nejnovějších nástrojů mobilní komunikace. Teoretická část práce na základě pečlivé rešerše všech dostupných informací přinesla vymezení základní pojmů, definice a popis jednotlivých nástrojů elektronického marketingu. V praktické části práce je pak formou komparativní analýzy představen …moreAbstract:
The bachelor thesis flow up the electronic marketing tools, with accent on electronic communications, including the latest mobile communication tools. The theoretical part of the workbased on careful research of all available information has brought the definition of basicconcepts, definitions and descriptions of electronic marketing tools. In the practical part is through a comparative analysis introduced …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 1. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/owiop/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 2. 2012
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: PhDr. Petr Váňa
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Realizační postup tvorby marketingových materiálů pomocí freewarových softwarových prostředků
Hana Hoffmanová -
Měření aspektů lidského života pomocí chytrého telefonu, wearables a softwarových aplikací
Gabriel Berdár -
Minimalizace nepříznivých účinků trhacích prací ve vybraných lomových provozech ČR za použití vhodných softwarových prostředků
Jakub Šrek -
Návrh marketingové strategie pro vybranou společnost
Jan Morvic -
Marketingová strategie Skalka Family parku, s.r.o.
Renáta Pyšnová -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Návrh marketingové strategie firmy
Karolína Brůnová