Bc. Zdeněk Zoubek

Bachelor's thesis

Mobilní-elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje

Mobile-electronic marketing nas a competiitive struggle tool
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá elektronickým marketingem s důrazem na nástroje elektronické komunikace, a to včetně nejnovějších nástrojů mobilní komunikace. Teoretická část práce na základě pečlivé rešerše všech dostupných informací přinesla vymezení základní pojmů, definice a popis jednotlivých nástrojů elektronického marketingu. V praktické části práce je pak formou komparativní analýzy představen …more
Abstract:
The bachelor thesis flow up the electronic marketing tools, with accent on electronic communications, including the latest mobile communication tools. The theoretical part of the workbased on careful research of all available information has brought the definition of basicconcepts, definitions and descriptions of electronic marketing tools. In the practical part is through a comparative analysis introduced …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 1. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 2. 2012
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: PhDr. Petr Váňa

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní