Mobilní-elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje – Bc. Zdeněk Zoubek
Bc. Zdeněk Zoubek
Bakalářská práce
Mobilní-elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje
Mobile-electronic marketing nas a competiitive struggle tool
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá elektronickým marketingem s důrazem na nástroje elektronické komunikace, a to včetně nejnovějších nástrojů mobilní komunikace. Teoretická část práce na základě pečlivé rešerše všech dostupných informací přinesla vymezení základní pojmů, definice a popis jednotlivých nástrojů elektronického marketingu. V praktické části práce je pak formou komparativní analýzy představen …víceAbstract:
The bachelor thesis flow up the electronic marketing tools, with accent on electronic communications, including the latest mobile communication tools. The theoretical part of the workbased on careful research of all available information has brought the definition of basicconcepts, definitions and descriptions of electronic marketing tools. In the practical part is through a comparative analysis introduced …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 1. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/owiop/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2012
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Realizační postup tvorby marketingových materiálů pomocí freewarových softwarových prostředků
Hana Hoffmanová -
Měření aspektů lidského života pomocí chytrého telefonu, wearables a softwarových aplikací
Gabriel Berdár -
Minimalizace nepříznivých účinků trhacích prací ve vybraných lomových provozech ČR za použití vhodných softwarových prostředků
Jakub Šrek -
Porovnání vybraných softwarových prostředků v prostředí Darknet
Jan Bušta -
Měření hmotnosti pomocí senzorů připojených k Raspberry Pi
Lukáš Štěpán -
Návrh a realizace řídicího sytému vzorkovací stanice s automatickým sledováním vzorků pomocí RFID
Jan Kopřiva -
Návrh marketingové strategie pro vybranou společnost
Jan Morvic -
Marketingová strategie Skalka Family parku, s.r.o.
Renáta Pyšnová