Postoje české veřejnosti k reklamě s důrazem na problém životního prostředí – Bc. Tereza Miksová
Bc. Tereza Miksová
Bakalářská práce
Postoje české veřejnosti k reklamě s důrazem na problém životního prostředí
Attitudes of the Czech public towards advertising with an emphasis on environmental issues
Anotace:
V bakalářské práci je definována reklama jako jeden z nejdůležitějších nástrojů sociální komunikace. Představen je její pozitivní vliv na ochranu životního prostředí prostřednictví šíření osvěty a přesvědčení veřejnosti o vážnosti této problematiky. Vysvětlena je také společenská funkce a psychologické vnímání reklamy ze strany lidí. Jsou zde vymezeny i prostředky k vytvoření efektivní reklamy směřující …víceAbstract:
In the thesis is advertising defined as one of the most important tools of social communication. It presents its positive impact on environmental protection through the dissemination of public awareness and the public's conviction of the seriousness of this issue. The social function and psychological perception of advertising by people are explained as well. There are also defined means for creating …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rcoe7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2020
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sociální reklama na téma ochrany životního prostředí a její vnímání zákazníky
Michaela Prváková -
Reklama a životní prostředí: Komparativní analýza lifestylových a geografických časopisů
Adéla VYVIJALOVÁ -
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
Klára Smejkal -
News media and the democratic public sphere: A frame analysis of the EU policy discourse on “Tackling Online Disinformation”
Yvonne Gross