Knihovna haptických ovládacích prvků – Bc. Martin Gregor
Bc. Martin Gregor
Diplomová práce
Knihovna haptických ovládacích prvků
Haptic interface library
Anotace:
Předmětem této práce je návrh a implementace knihovny ovládacích prvků haptického uživatelského rozhraní pro zařízení Phantom v laboratoři HCI. Produktem práce je knihovna Hil (Haptic interface library) napsaná v jazyce C++ v prostředí Microsoft Visual Studio 2005. První kapitola textu práce obsahuje krátké seznámení s prostředím, pro které byla knihovna vyvinuta. Následující kapitola se zabývá faktory …víceAbstract:
Focus of this thesis is on implementation of haptic interface library for Phantom Desktop haptic device in HCI laboratory. Library is implemented in Microsoft Visual Studio 2005 using C++ programming language. First chapter contains introduction to the topic. Next chapter is focused on designing the haptic interface components and final chapter contains the implementation of the library and a test …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/alsuu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2012
- Vedoucí: Mgr. Vilém Šustr
- Oponent: prof. Ing. Jiří Sochor, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Interakce člověka s robotem: pokročilá úkolově orientovaná rozhraní pro neodborné uživatele
Zdeněk Materna -
Interakce člověka s robotem: pokročilá úkolově orientovaná rozhraní pro neodborné uživatele
Zdeněk Materna -
Tvorba UI specifikací pro podporu výuky Interakce člověk počítač
Daniel Semelka -
Řízení interakce molekul haptickým rozhraním v šesti stupních volnosti
Jan Jašek -
Interakce člověka a přírody ve výtvarné výchově
Ondřej Navrátil -
Interakce člověk-stroj: Human-Computer Interaction v kontextu infotainmentu automobilu
Dominik Kuzma -
Tvorba vzorových UI Specifikací pro výuku předmětu Interakce člověk počítač
Kristýna Schwarzová