A Framework for Strategic Risk Taking and Risk Management in Consumer Product Companies – Annicka Pries, BA
Annicka Pries, BA
Diplomová práce
A Framework for Strategic Risk Taking and Risk Management in Consumer Product Companies
Abstract:
This diploma thesis aims to develop a framework for strategic risk taking and risk management within fast moving consumer goods companies (FMCG). Main objective is to identify key strategic risks FMCG companies have to face. Potential uncertainties, barriers and best practice approaches will be analyzed to develop a integrated risk management approach for FMCG companies.The theoretical part of the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Éamon Lenihan
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PRIES, Annicka. \textit{A Framework for Strategic Risk Taking and Risk Management in Consumer Product Companies}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/sf8bst/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Social networking and its Impact on New Product Development within the Consumer Electronics Industry
Mathapelo Mologadi Malatji -
Trends of Business Strategy Management in Business Practice
Malika Matyeva -
Strategické vedenie hotelu so zameraním na krízový management
Michaela Urbanová
Název
Vložil
Vloženo
Práva