Ing. Dana Horníčková

Diplomová práce

Marketing a kulturní management Muzea města Brna

Marketing and Cultural Management of Brno City Museum
Anotace:
Práce se zabývá zpracováním předpokladů Muzea města Brna k efektivnímu využití svěřených objektů a vykonávaných činností zformulovaných do marketingové strategie instituce. Základním krokem bylo zpracování SWOT analýzy, která přehledným způsobem zhodnotí výhody a nevýhody této městské kulturní organizace a současně zcela jasně pojmenuje případná rizika na trhu kulturních služeb. Výsledkem je analýza …více
Abstract:
The work deals with the processing of the Brno City Museum prerequisites for an effective utilization of its entrusted property and executed activities formed into a marketing strategy of the institution. The basic step was to elaborate a SWOT analysis which would clearly evaluate and name the advantages and disadvantages of the urban cultural organization and the potential risks in the cultural services …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. arch. Lea Vojtová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa