Komparace marketingové strategie fitness center – Denisa Filipová
Denisa Filipová
Bakalářská práce
Komparace marketingové strategie fitness center
Comparison of Marketing Strategy of Fitness Centres
Anotace:
V této bakalářské práci s názvem „Komparace marketingové strategie ve fitness centrech“ jsme se zaměřili na dvě námi vybraná fitness centra, která jsme na základě marketingu porovnali. V teoretické části jsme si vymezili klíčové pojmy související s tématem této práce. V praktické části jsme vybraná fitness centra zhodnotili z hlediska marketingu a za použití metody dotazníkového šetření a SWOT analýzy …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis, called “Comparison of marketing strategies amongst fitness centers”, is to compare marketing strategies of two chosen fitness centers. In the theoretical part, we have defined some key terms related to this bachelor thesis. The practical part was focused on an evaluation of both fitness centers according to their marketing strategies, followed by their comparison. All …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102555
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
- Vedoucí: Zlatava Jakubšová
- Oponent: Petra Owczarzy
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FILIPOVÁ, Denisa. \textit{Komparace marketingové strategie fitness center}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/sfdbxe/. [citováno 2024-04-23]
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Sportovní management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Komparace využití nástrojů marketingového mixu ve fotbalových klubech
Ondřej Šebák -
Komparace marketingového komunikačního mixu ziskových a neziskových sportovních organizací
Eliška Hanzlová -
Komparace využití marketingových nástrojů u klubů české a bulharské fotbalové ligy
Alex Denev