Radim KOZIEL
Bakalářská práce
Proměny rozhlasového trhu v ČR
Turnovers in the radio market in Czech Republic
Anotace:
Předkládaná práce se ve formě přehledové studie zabývá proměnami rozhlasového trhu v ČR od jejího počátku v roce 1923 až po současnost. V teoretické části práce je zpracován přehled historie rozhlasového trhu před rokem 1989 formou přehledové studie, doplněn o chronologii vývoje legislativy již od předrevoluční doby. Práce je pokusem ukázat, jak složitý byl proces vývoje rozhlasového trhu, jaká úskalí …víceAbstract:
Submitting essay in form of advances considers the transformations of broadcast market in Czech republic. In the theoretical part of this essay is the abstract of history of broadcast market of the year of 1989 processed by form of advances, coupled with chronology of legislative progression since the prerevolutioary time. This essay is trying to show, how difficult was the process of progression of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
18693
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOZIEL, Radim. Proměny rozhlasového trhu v ČR. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání hudební složky ve veřejnoprávní a komerční rozhlasové stanici
Hana Csapková -
Rozhlasové vysílání v době multimediálních prostředků
Eliška Zamouřilová -
Rozhlasové vysílání, jeho rozvoj a vliv na popularizaci hudby.
Robin ČERVINKA -
Hudební dramaturgie českých soukromých rozhlasových stanic devadesátých let na příkladu Radia Faktor
Petr ŠRAJER -
Hudební vysílání brněnského rozhlasu v letech 1945-1958
Kateřina Kabourková -
Dodržování zásad informační kvality ve zpravodajských relacích Českého rozhlasu Radiožurnál, rádia Frekvence 1 a Rádia Impuls
Radka KMOCHOVÁ -
Role moderátora a struktura rozhlasových interview na Frekvenci 1 a Českém rozhlase 1 Radiožurnálu
Pavel Mašlaň -
Marketingové komunikace při zavedení nového produktu na trh - nový programový blok rozhlasové stanice Frekvence 1 - Ráno začíná v osm
Petr MUSIL