Ing. Tereza Marková

Bakalářská práce

Metody guerilla marketingu

Methods of guerilla marketing
Anotace:
Cílem této práce je představit guerillový marketing a zároveň objasnit důvod a počátky jeho vzniku. Zabývám se také metodami a místem guerillové komunikace v v marketingovém a komunikačním mixu. Zároveň se zaměřuji na nové trendy v elektronických médiích. Na praktických příkladech kampaní přibližuji přístupy a trendy. Snažím se poskytnout ucelené informace o možnostech využití a objasnit, že se především …více
Abstract:
The main objective of this bachelor's thesis is to present guerilla marketing and to explain the reasons and beginning of its origin. I am also providing methods and position of guerilla communication within marketing and communication mix. I also foucus on new trends in electronic media where I show new methods and trends in case studies. I try to give a complete information about possibilities of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Luděk Vajner

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní