Bc. Barbora FIALKOVÁ
Master's thesis
Výuka politologie na gymnáziu
Teaching political science at the high school
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na výuku politologie na gymnáziu. V teoretické části se věnuji významu výuky politologie a jejímu zařazení v kurikulárních dokumentech. Definuji cíle výuky politologie a možnosti jejich naplnění. Zejména se věnuji programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení a jeho využití při výuce politologie. V metodické části práce definuji vybrané metody programu Čtením a psaním ke …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on politology education in grammar schools. In the theoretical part, I examine the importance of politology education and its place in the curricular documents. I define goals of politology education and options for their fulfillment. I particularly elaborate on the Reading and Writing for Critical Thinking program and its usage in politology education. In the methodical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 6. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Slavoj Tomeček
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
FIALKOVÁ, Barbora. Výuka politologie na gymnáziu. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Teaching for Secondary Schools / -Hi-Zsv SŠ
Theses on a related topic
-
Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů
Eva Straková -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Role školního poradenského pracoviště na 1. stupni ZŠ při odstraňování nedostatků v oblasti elementárního čtení a psaní v prvním a druhém ročníku
Lucie Kaděrová -
Metodika 3A při analýze spolupráce ve výuce čtení a psaní ve 2. ročníku ZŠ
Klára Zatloukalová -
Didaktické hry a pomůcky ve výuce elementárního čtení a psaní u žáků se specifickými poruchami učení
Jana Šustáčková -
Metody a formy práce využívané ve výuce čtení a psaní v první a druhé třídě základní školy.
Petra HADRAVOVÁ -
Návrh metodického materiálu k výuce vybraných témat z genetiky ve výchově ke zdraví
Michal Horký -
Metody čtením a psaním ke kritickému myšlení ve společenskovědním vzdělávání
Nikola ŠKODÁKOVÁ