Využití moderních interaktivních pomůcek v hodinách českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ – Bc. Petra Fučíková
Bc. Petra Fučíková
Master's thesis
Využití moderních interaktivních pomůcek v hodinách českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ
Application of modern interactive tools in lessons of Czech language and literature at the second primary school
Abstract:
Diplomová práce „Využití moderních interaktivních pomůcek v hodinách českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ“ pojednává v první části o obecných teoretických informacích dané problematiky. Nastiňuje způsob práce s moderní didaktickou technikou, objasňuje její přínosy. Praktická část seznamuje s ukázkami využití moderních pomůcek (např. interaktivní tabuli, notebooku/netbooku a interaktivní učebnicí …moreAbstract:
First part of Diploma thesis “Application of modern interactive tools in lessons of Czech language and literature at the second primary school” deals with general theoretical information of the issue, hereinafter also outlines how to work with modern didactic techniques and clarifies its benefits. The practical part acquaints with demonstrations of using of modern tools (eg interactive whiteboard, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/h5ezs/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2013
- Supervisor: Mgr. Radek Pospíšil
- Reader: Mgr. Jana Krátká, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FUČÍKOVÁ, Petra. \textit{Využití moderních interaktivních pomůcek v hodinách českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2013. Available from: https://theses.cz/id/sfqnj5/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Učitelství českého jazyka a literatury pro základní školy
Theses on a related topic
-
Průvodce dostupnosti elektronických knih prostřednictvím knihoven pro uživatelskou skupinu učitelů a žáků předmětu český jazyk a literatura
Veronika Maniecká -
Rozdíly mezi anglickým a českým vokalickým systémem a jejich popis v pracích Skaličkové a Pačesové
Leona Vařílková -
Projektové vyučování ve 4. ročnících na ZŠ v Praze a v malotřídní škole se zaměřením na matematiku, český jazyk a člověk a jeho svět
Anna KAVUROVÁ -
Aktuální témata v literatuře pro děti a mládež na příkladu děl Muffin a čaj a Koláčky a spiklenci
Klára ZŮBKOVÁ -
Využití mýtů v českém jazyce a literatuře na středních školách a porovnání s jejich využitím v českém jazyce a literatuře na základních školách
Anna Štěrbová -
Český a ruský znakový jazyk v lingvistickém a kulturním kontextu
Ludmila Rakovská -
Napětí mezi poetikou biedermeieru a ideálního realismu. Komparace románu Der Nachsommer A. Stiftera a Západu K. V. Raise
Lenka Máčalová -
Motivy a symboly ve středověkých a barokních písních s mariánskou tematikou. (A s čela se jí svezly na klekátko oříškové vlásky.)
Anežka Horáková