Využití moderních interaktivních pomůcek v hodinách českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ – Bc. Petra Fučíková
Bc. Petra Fučíková
Diplomová práce
Využití moderních interaktivních pomůcek v hodinách českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ
Application of modern interactive tools in lessons of Czech language and literature at the second primary school
Anotace:
Diplomová práce „Využití moderních interaktivních pomůcek v hodinách českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ“ pojednává v první části o obecných teoretických informacích dané problematiky. Nastiňuje způsob práce s moderní didaktickou technikou, objasňuje její přínosy. Praktická část seznamuje s ukázkami využití moderních pomůcek (např. interaktivní tabuli, notebooku/netbooku a interaktivní učebnicí …víceAbstract:
First part of Diploma thesis “Application of modern interactive tools in lessons of Czech language and literature at the second primary school” deals with general theoretical information of the issue, hereinafter also outlines how to work with modern didactic techniques and clarifies its benefits. The practical part acquaints with demonstrations of using of modern tools (eg interactive whiteboard, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/h5ezs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2013
- Vedoucí: Mgr. Radek Pospíšil
- Oponent: Mgr. Jana Krátká, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství německého jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Průvodce dostupnosti elektronických knih prostřednictvím knihoven pro uživatelskou skupinu učitelů a žáků předmětu český jazyk a literatura
Veronika Maniecká -
Rozdíly mezi anglickým a českým vokalickým systémem a jejich popis v pracích Skaličkové a Pačesové
Leona Vařílková -
Projektové vyučování ve 4. ročnících na ZŠ v Praze a v malotřídní škole se zaměřením na matematiku, český jazyk a člověk a jeho svět
Anna KAVUROVÁ -
Aktuální témata v literatuře pro děti a mládež na příkladu děl Muffin a čaj a Koláčky a spiklenci
Klára ZŮBKOVÁ -
Využití mýtů v českém jazyce a literatuře na středních školách a porovnání s jejich využitím v českém jazyce a literatuře na základních školách
Anna Štěrbová -
Český a ruský znakový jazyk v lingvistickém a kulturním kontextu
Ludmila Rakovská -
Napětí mezi poetikou biedermeieru a ideálního realismu. Komparace románu Der Nachsommer A. Stiftera a Západu K. V. Raise
Lenka Máčalová -
Motivy a symboly ve středověkých a barokních písních s mariánskou tematikou. (A s čela se jí svezly na klekátko oříškové vlásky.)
Anežka Horáková