Jiří Hochman

Bakalářská práce

Fenomén Multilevel marketing

Phenomenon Multilevel marketing
Anotace:
Práce se zabývá fenoménem multilevel marketing, který je v České republice v posledních letech na vzestupu. Snaží se objasnit proč to tak je a ukázat reálné problémy a situace, se kterými se zájemce o tento druh podnikání setká. Praktická část je zaměřená na společnost EFCZ. V této části je nastíněno několik praktických problémů, se kterými se společnost potýká. V závěru jsou doporučeny kroky které …více
Abstract:
The Bachelor's thesis deals with multilevel marketing phenomenon which is on the rise in the Czech Republic recently. It tries to clarify why, and also shows the real problems and situations which meets interested persons. The second part is practical. It deals with company EFCZ. In this part are described several problems regarding the company. In the conclusion are recommended several steps which …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 2. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
  • Vedoucí: Ondřej Pešek
  • Oponent: Miroslav Křížek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/13702

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management