Jiří Hochman

Bachelor's thesis

Fenomén Multilevel marketing

Phenomenon Multilevel marketing
Abstract:
Práce se zabývá fenoménem multilevel marketing, který je v České republice v posledních letech na vzestupu. Snaží se objasnit proč to tak je a ukázat reálné problémy a situace, se kterými se zájemce o tento druh podnikání setká. Praktická část je zaměřená na společnost EFCZ. V této části je nastíněno několik praktických problémů, se kterými se společnost potýká. V závěru jsou doporučeny kroky které …more
Abstract:
The Bachelor's thesis deals with multilevel marketing phenomenon which is on the rise in the Czech Republic recently. It tries to clarify why, and also shows the real problems and situations which meets interested persons. The second part is practical. It deals with company EFCZ. In this part are described several problems regarding the company. In the conclusion are recommended several steps which …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 2. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2009
  • Supervisor: Ondřej Pešek
  • Reader: Miroslav Křížek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/13702

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management