Jiří Hochman
Bachelor's thesis
Fenomén Multilevel marketing
Phenomenon Multilevel marketing
Abstract:
Práce se zabývá fenoménem multilevel marketing, který je v České republice v posledních letech na vzestupu. Snaží se objasnit proč to tak je a ukázat reálné problémy a situace, se kterými se zájemce o tento druh podnikání setká. Praktická část je zaměřená na společnost EFCZ. V této části je nastíněno několik praktických problémů, se kterými se společnost potýká. V závěru jsou doporučeny kroky které …moreAbstract:
The Bachelor's thesis deals with multilevel marketing phenomenon which is on the rise in the Czech Republic recently. It tries to clarify why, and also shows the real problems and situations which meets interested persons. The second part is practical. It deals with company EFCZ. In this part are described several problems regarding the company. In the conclusion are recommended several steps which …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 2. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/13702
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2009
- Supervisor: Ondřej Pešek
- Reader: Miroslav Křížek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/13702
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Multilevel marketing
Adam Vajner -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova -
Využití Online marketingu v Multilevel společnosti
Dominik Klimek -
Využití Online marketingu v Multilevel společnosti
Erik Cíferský -
Multilevel marketing a přímý prodej
Lucie Purchartová -
Multilevel marketing
Michaela Křehlíková -
Sieťový marketing ako príležitosť
Peter Hakun -
Multilevel marketing
Adam Vajner