Filip Procházka

Diplomová práce

Market Entry Strategy of Skoda-Auto into the United States

MARKET ENTRY STRATEGY OF ŠKODA AUTO INTO THE UNITED STATES
Anotace:
Český automobilový výrobce Škoda Auto prošel od akvizice německým koncernem Volkswagen v roce 1990 dramatickým vývojem. Automobilka se rozrůstala exponenciálním tempem a v průběhu posledních let zaznamenala mohutný rozmach poznamenaný dvojciferným procentem meziročního růstu tržeb, rozšířením produktového portfolia o dva modely trendového SUV typu a především, dosažením pozice druhého nejziskovějšího …více
Abstract:
Czech Automobile manufacturer Škoda Auto has gone through dramatic development upon its acquisition by German Volkswagen Group in 1990. Since then Škoda grew exponentially and throughout previous years the automaker witnessed a monumental boom marked by two-digit annual sales growth rate, extension of its product portfolio by trending SUV type models and, ultimately, by becoming 2017’s second most …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 1. 2019
  • Vedoucí: Ilya Bolotov
  • Oponent: Petr Král

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75301

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management