Martina Černá
Bachelor's thesis
Reklama na léky
Advertising of Pharmaceutics
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá reklamou na humánní léčivé přípravky v České republice. Informace jsou čerpány ze stávající právní úpravy reklamy v dané oblasti a rovněž z odborné literatury a internetových stránek, které se této problematice věnují. Praktická část využívá výsledků dotazníkového šetření. Cílem práce je zjistit, jaký má reklama na humánní léčivé přípravky dopad na spotřebitele, a zda …viacAbstract:
This bachelor thesis concerns on the advertising of human pharmaceutics in Czech Republic. The information was gathered from the current legal regulations, as well as from the technical literature and web sites dealing with the issue. The practical part of the thesis is working with the results of questionnaires used during preparation for the work. The aim of the thesis is to find out the influence …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/80820
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Pavel Godický
- Oponent: Irena Voláková
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Ekonomika a právo v podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Regulace reklamy humánních léčivých přípravků v ČR a SR
Monika Poliaková -
Používají dospělí sportovci doplňky stravy účelně?
Jan Konvička -
Doplňky stravy u dětí
Tereza Lokajová -
Doplňky stravy během pandemie corona -19
Kateřina Váchová -
Zdravotní tvrzení v reklamě na doplňky stravy
Jirglová Jirglová -
Problematika jódu z pohledu doplňků stravy s obsahem jódu
Petra Marková -
Etický kodex v Neuromarketingu
Marek Toman -
Etický kodex reklamy
Šárka MUTINOVÁ