Projektové učení - rozvoj myšlení a tvořivosti – Alena SVOBODOVÁ
Alena SVOBODOVÁ
Diplomová práce
Projektové učení - rozvoj myšlení a tvořivosti
Project learning - development of thinking and creativity
Anotace:
Diplomová práce ?Projektové učení ? rozvoj myšlení a tvořivosti? se věnuje v teoretické části třem oblastem, jednomu klíčovému a to projektovému učení a pak také tvořivosti a myšlení, jeho vývoji a specifikům na prvním stupni základní školy. Praktická část se věnuje četnosti užívání projektového učení na základních školách a jeho pozitivnímu vlivu na rozvoj tvořivosti. Výzkum probíhal ve dvou fázích …víceAbstract:
The thesis "Project learning ? development of thinking and creativity" focuses on the theoretical part of the three areas, one key: project learning, and then the creativity and thought, its development and the specifics of the primary school. The practical part deals with the frequency of use of project-based learning in primary schools and its positive impact on the development of creativity. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2014
Zveřejnit od: 4. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SVOBODOVÁ, Alena. Projektové učení - rozvoj myšlení a tvořivosti. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Aktivity na podporu rozvoje algoritmického myšlení na 1. stupni ZŠ
Lenka MACHÁLKOVÁ -
Využití metod kritického myšlení na prvním stupni ZŠ
Kateřina PYTLÍKOVÁ -
Rozvoj divergentního myšlení na prvním stupni ZŠ v různých konceptech základních škol.
Jiří MRÁČEK -
Výuka základů algoritmického myšlení na prvním stupni základních škol
Martina ŠTĚRBOVÁ -
Rytmické činnosti ve výuce hudební výchovy na II. stupni základních škol a nižším stupni gymnázií
Darina Lukášová -
Zátěž a podpora začínajících učitelů - mužů na 2. stupni základní školy a nižším stupni gymnázia
Ondřej Smutný -
Spolupráce školy a rodiny při ovlivňování pohybové aktivity žáků na 1. stupni základní školy
Alžběta Rouzková -
Interakce mezi učitelem a žáky při hodině přírodopisu na 2. stupni základní školy a na nižším stupni víceletého gymnázia
Markéta SPILKOVÁ