Uvedení Fabie nové generace na trh Velké Británie – Josef Frátrik
Josef Frátrik
Master's thesis
Uvedení Fabie nové generace na trh Velké Británie
LAUNCHING OF THE NEW GENERATION FABIA ON THE MARKET OF UNITED KINGDOM
Abstract:
Cílem této práce je analýza míry adaptace Fabie nové generace při uvedení na trh Velké Británie. V teoretické části práce pojednává o uvedení nového produktu, dále se věnuje nástrojům marketingového mixu a životnímu cyklu produktu a značky. V praktické části se diplomová práce zabývá analýzou vozů kategorie A0 na trhu Velké Británie a analýzou míry adaptace Fabie nové generace při uvedení na trh. Závěr …moreAbstract:
The aim of this study is to analyze the degree of adaptation of new-generation Fabia when placed on the UK market. The theoretical part deals with the introduction of a new product, the tools of the marketing mix and product and brand life cycle. The practical part of the thesis analyzes the A0 category cars on the UK market and evaluates the analysis of the adaptation rate of the new Fabia when launched …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 7. 2015
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Management in the Global Environment
Theses on a related topic
-
Marketingový mix velkého podniku
Adam Kopřiva -
Marketingový mix letecké údržbové organizace
Čeganová Čeganová -
Marketingový mix na trhu kosmetických produktů
Zuzana Dvořáková -
Marketingový mix společnosti Dolní Oblast VÍTKOVICE, z.s. - Malý a Velký svět techniky
Marek Veselý -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - projektová (analytická) studie
Romana Maláčová -
Marketingový mix inovace vinařského produktu pro Šlechtitelskou stanici vinařskou Velké Pavlovice
Anna Šinoglová -
Marketingový mix velkých divadelních scén
Martina Hájková -
Marketingová strategie a marketingový mix pro kino Scala
Lenka Vlčková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights