Konzumace kávy ve světě a analýza preference produktů společnosti Starbucks – Ekaterina Solyanik
Ekaterina Solyanik
Bachelor's thesis
Konzumace kávy ve světě a analýza preference produktů společnosti Starbucks
World Coffee Consumption and Starbucks Product Preference Analysis
Anotácia:
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu spotřebitelského chování a vývoj cen v oblasti kávového průmyslu na celosvětové úrovni, v Evropě a konkrétně v České republice. Trendy jsou sledovány pomocí měr dynamiky, popisné statistiky, regresní a korelační analýzy a analýzy časových řad. Výsledky práce ukazují jednoznačný růst poptávky v oblasti kávového průmyslu v každé ze sledovaných oblastí, z čehož …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of consumer behavior and price development in the coffee industry at the global level, in Europe and specifically in the Czech Republic. Trends are monitored using measures of dynamics, descriptive statistics, regression, correlation analysis and time series analysis. The results of the work show a clear growth in demand in the coffee industry in each of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89695
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 8. 2023
- Vedúci: Jakub Danko
- Oponent: Tomáš Löster
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89695
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Matematické metody v ekonomii / Datové analýzy a modelování
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Organic Coffee on the Czech Market
Margarita Yelisseyeva -
Caffeine content of Honduran coffee on the Czech market
Kateřina Beránková -
Analysis of Fair Trade coffee market in the Czech Republic
Edita Svitáková -
Foreign trade of the Czech Republic - Case study of coffee import
Tarek Rebai -
Implementace mezinárodního konceptu Costa Coffee na český trh formou franchisingu
Michal Procházka -
Consumption of Coffee and Consumers Behaviour
Aidana Saifullina -
Green consumer behavior in Czechia in the case of coffee consumption
Nina Wagner -
From Aromatic Coffee Pleasure to Health and Environmental Concern, Case Study in Philippines
Klára Navratilová