Branding vybrané neziskové organizace – Bc. Lucie POSPÍŠILOVÁ
Bc. Lucie POSPÍŠILOVÁ
Diplomová práce
Branding vybrané neziskové organizace
Branding of chosen non-profit organization
Anotace:
Předložená diplomová práce je zaměřena na zhodnocení brandingových aktivit a marketingové komunikace příspěvkové organizace Městská knihovna Louny. V první kapitole práce jsou stručně zpracovány teoretické podklady, které se týkají značky a brandingu, neziskových organizací, rozšířeného marketingového mixu, vybraných metod situační analýzy a dotazníkového šetření. Následně je představena Městská knihovna …víceAbstract:
This Diploma thesis is focused on an evaluation of branding and marketing communication of state-funded institution Městská knihovna Louny. In the first chapter there is briefly described theoretical base about brand and branding, non-profit organizations, extended marketing mix, chosen methods of situation analysis and questionnaire survey. Then there is introduced library Městská knihovna Louny, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POSPÍŠILOVÁ, Lucie. Branding vybrané neziskové organizace. Plzeň, 2018. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace kulturních aktivit MKS Třebíč se zaměřením na studenty (15-26 let)
Eva Holíková -
Marketingová komunikace městské knihovny
Aneta Liberdová -
Marketingová komunikace Městského muzea a galerie Břeclav
Leona Nagy -
Marketingová komunikace městského obvodu Slezská Ostrava
Denis Velčovský -
Marketingová komunikace Městského obvodu Mariánské Hory a Hulváky
Lucie Zapletalová -
Marketingová komunikace subjektu veřejného sektoru
Maxim Trojan -
Marketingová komunikace knihoven v ČR
Karolína Vyhlasová -
Marketingová komunikace dopravní společnosti
Jiří Brňák