Bc. Martin Krkoška, DiS.

Diplomová práce

Implementace BSC modelu do marketingové strategie vybrané firmy

Implementation of BSC Model into Marketing Strategy of Selected Company
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navržení projektu implementace modelu Balanced Scorecard do marketingové strategie firmy. Teoretická část byla zaměřena na literární rešerši, týkající se oblasti řízení, nástrojů marketingu, strategických analýz a podrobný popis modelu Balanced Scorecard. Praktická část diplomové práce se věnovala představení vybrané společnosti, byla provedena její analýza v oblasti makro …více
Abstract:
The aim of this master thesis was to design a project of the Balanced Scorecard model implementation into the company marketing strategy. The theoretical part was focused on the literature review which was related to the management, the marketing tools, the strategical analysis, Furthermore, the detailed description of the Balanced Scorecard model was introduced in this section. The practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Krkoška, Martin. Implementace BSC modelu do marketingové strategie vybrané firmy. Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing