Komparace marketingové strategie retailingových řetězců Sportisimo a Decathlon a návrh na jejich vylepšení – Adam Dostál
Adam Dostál
Bakalářská práce
Komparace marketingové strategie retailingových řetězců Sportisimo a Decathlon a návrh na jejich vylepšení
Comparison of marketing strategies of Sportisimo and Decathlon retail chains and proposal for their improvement
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je předložit návrhy na zlepšení současných marketingových strategií společností Decathlon a Sportisimo na základě provedených analýz a výsledků vlastního terénního šetření. Práce je strukturována do čtyř kapitol a několika podkapitol. První kapitola je věnována rešerši současného vědeckého poznání zejména v oblasti retail marketingu. Druhá kapitola předkládá závěry …víceAbstract:
This Bachelor's thesis aims to provide recommendations for improving Decathlon's and Sportisimo's marketing strategies based on market research findings and applied analysis results. The thesis is structured within four chapters and several sub-chapters. The first chapter is dedicated to a literature overview of the retail marketing field. The second chapter presents the results of the applied analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91087
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2023
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jitka Volfová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91087
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Manažer obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - projektová studie
Pavel Řepásek -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - projektová (analytická) studie
Romana Maláčová -
Komunikační mix obchodních jednotek
Jana BARTÁKOVÁ -
Komunikační mix ve vybraném podniku / instituci
Petr Svoboda -
Customer perception of retail marketing strategies
Bishal Debbarma -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová