Zhodnocení spotřebitelských preferencí v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice – Bc. Barbora Bradnová
Bc. Barbora Bradnová
Diplomová práce
Zhodnocení spotřebitelských preferencí v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Assessment of Consumer Preferences within the Fair Trade Business Concept in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce řeší téma spotřebitelských preferencí v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice. Hlavním cílem je na základě dotazníkového šetření zhodnotit spotřebitelské preference české populace v rámci obchodního konceptu fair trade a na jejich základě navrhnout doporučení pro podnikatelské subjekty a její obchodní aktivity ve sledované oblasti. Teoretická část práce je zpracována …víceAbstract:
This diploma thesis solves the topic of consumer preferences within the Business of Fair Trade in the Czech Republic. The main aim of this study is to analyse consumer preferences of the Czech population regarding the concept of Fair Trade and based on the study findings, provide recommendations for selected entrepreneurs. The main objective is to evaluate consumer preferences of the Czech population …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Miroslava Navrátilová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BRADNOVÁ, Barbora. \textit{Zhodnocení spotřebitelských preferencí v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/sh7ugl/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Nezaměstnanost ve vybraných státech Evropské unie - Česká republika, Slovenská republika, Rakouská republika a Řecká republika
Tereza Vacková -
Koncept Fair Trade a jeho možnosti v prostředí maloobchodu na území České republiky
Jirušková Jirušková -
Spotřebitelské preference v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Romana Kšírová -
A Cross-Cultural Analysis of Fair Trade Marketing Strategies in the Czech Republic and the United Kingdom
Pavlína VOJTÍŠKOVÁ -
Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Kateřina Chrastilová -
Spotřebitelské preference vybraných skupin spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Lucie Palasová -
Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Michal Hajný -
Hnutí Fair trade v České republice
Natalia Doboš
Název
Vložil
Vloženo
Práva