Analýza marketingové komunikace firmy Radeton s.r.o. – Bc. Alžběta Blahová
Bc. Alžběta Blahová
Master's thesis
Analýza marketingové komunikace firmy Radeton s.r.o.
The Marketing Communications Analysis of Radeton Company Ltd.
Abstract:
Tato práce pojednává především o komunikační strategii firmy Radeton s.r.o., zkoumá a analyzuje jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu a také celý marketingový proces společnosti. Cílem této práce je analyzovat a popsat marketingový komunikační mix a stanovit možnosti optimalizace marketingového procesu. Tato práce je zpracována na zakázku, a pro její sepsání poskytla společnost veškeré …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the communication strategy of the company Radeton Ltd.. Various tools of the company marketing communication mix are examined and analyzed as well as the whole marketing process in the company. The aim of this diploma thesis is to analyze and describe the marketing communication mix and determine the possibilities of optimization of the marketing process. This work is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2018
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/wb3k9/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2018
- Supervisor: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BLAHOVÁ, Alžběta. \textit{Analýza marketingové komunikace firmy Radeton s.r.o.} [online]. Praha, 2018 [cit. 2024-03-19]. Available from: https://theses.cz/id/sh9e50/. Master's thesis. University College Prague. Thesis supervisor PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová