Vliv instrumentálního obohacování (MIU) na děti s ADHD mladšího školního věku – Anežka HECKLOVÁ
Anežka HECKLOVÁ
Bakalářská práce
Vliv instrumentálního obohacování (MIU) na děti s ADHD mladšího školního věku
Using Feuerstein methods with ADD and ADHD children during primary education
Anotace:
Tato práce se za užití tematické analýzy věnuje Metodě instrumentálního obohacování MIU/FIE u cílové skupiny dětí ADHD mladšího věku. Výzkumu se zúčastnilo 5 lektorů se zkušenostmi s MIU a prací s dětmi z cílové skupiny. Pomocí rozhovorů a studia existující literatury bylo zjištěno, že metoda FIE/MIU má potenciálně znatelný vliv na intervenci u dětí s ADHD v rozvíjení některých dovedností, ovšem je …víceAbstract:
This thesis is evaluating Feursteins Instrumental Enrichments effect on primary-school aged children wih ADHD using thematic analysis. 5 educators with experience with FIE and children from target group took part in research. Through interviews and literature review it was discovered that the FIE method could have a potentionally significant influence on intervention for children with ADHD in developing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Pavlína Baslerová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HECKLOVÁ, Anežka. Vliv instrumentálního obohacování (MIU) na děti s ADHD mladšího školního věku. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence
Práce na příbuzné téma
-
Vliv Feuersteinova instrumentálního obohacování na žáky se specifickými poruchami učení
Zuzana Tihelková -
Feuersteinova metoda instrumentálního obohacování na základní škole
Terezie ŠUTORKOVÁ -
Možnosti reedukace specifických poruch učení prostřednictvím instrumentálního obohacení
Lenka MIKOŠKOVÁ -
Specifické poruchy učení u mladších žáků
Ivana Šebková -
Specifické poruchy učení u žáků mladšího školního věku
Šárka SMITKOVÁ -
Specifické poruchy učení u žáků mladšího školního věku na základní škole v Plzeňském kraji
Lenka Bejdáková -
Specifické poruchy učení u žáků mladšího školního věku v mikroregionu Uherskobrodsko
Eva Kubišová -
Specifické poruchy učení u žáků mladšího školního věku
Šárka SMITKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
19. 4. 2024