Proměny filmové řeči s příchodem virtuální reality – Bc. Hana Grussová
Bc. Hana Grussová
Bakalářská práce
Proměny filmové řeči s příchodem virtuální reality
Transformation of film language due to the arrival of virtual reality
Anotace:
Anotace: Tato bakalářská práce pojednává o průniku filmu a virtuální reality. Zkoumá proměny filmové řeči v souvislosti s příchodem virtuální reality coby platformy k vytváření filmů ve virtuální realitě. V bakalářské práci jsou formou přehledové analýzy zkoumány vybrané animované i hrané filmy vytvořené pro virtuální realitu. Práce pojednává o možnostech a úskalích adaptace filmu na nový formát filmu …víceAbstract:
Abstract: This bachelor’s thesis deals with the intersection of film and virtual reality. It examines the transformation of film narration in relation to the arrival of virtual reality as a platform for virtual reality movie production. Selected animated and live action films for virtual reality are analyzed in a form of review. The thesis describes opportunities and threats of film adaptation to the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yqvhx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2019
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Marika Kupková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Virtual Humans: Immersive Virtual Reality in Psychological Research
Alžběta Šašinková -
Stress exposure and self-regulation in Virtual Reality
Bojan Kerouš -
Možnosti využití 360 kamery při videostudiích terénní výuky
Tadeáš Muzikant -
Nízkolatenční přenosy 360 stupňového videa
Martin Piatka -
360stupňový marketing v Brand Managementu: Analýza kampaně dm drogerie markt „Ženské zdraví“
Klára Horelicová -
"Market entry strategy to the Czech Republic for Echo360, the smarter video platform for education".
Carlos Daniel Cornejo Macedo -
360° zpětná vazba u lektorů
Helena POCHOBRADSKÁ -
The image processing algorithm for a 360-degree camera
Trong Nghia Dao