Využiti on-line marketingových nástrojů pro internetový obchod – Marek Burkert
Marek Burkert
Bachelor's thesis
Využiti on-line marketingových nástrojů pro internetový obchod
Use Online Marketing Tools for Online Store
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na tvorbu online marketingu pro internetový obchod. Cílem práce je využít online marketingové nástroje pro internetový obchod www.podomacku.eu, se zaměřením na SEO a reklamní systémy. Teoretická část je zaměřena na všechny obecné informace spojené s online marketingem. Praktická část je zaměřena na implementaci teoretických poznatků do praxe. V praktické části jsou …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on the field of online marketing for online shop. Focus on online marketing tools for the online store www.podomacku.eu, focus on SEO and advertising systems. The theoretical part is focused on all general information about online marketing. The practical part is focused on the implementation of theoretical knowledge into practice. In the practical part are applied theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 3. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martina SASÍNKOVÁ, Ph.D.
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BURKERT, Marek. \textit{Využiti on-line marketingových nástrojů pro internetový obchod}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Moravian University College Olomouc, Moravian Business College Olomouc. 2020. Available from: https://theses.cz/id/she6mt/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Burkert, Marek. Využiti on-line marketingových nástrojů pro internetový obchod. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian Business College Olomouc
Moravian Business College OlomoucBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Využití PPC a SEO v oblasti online marketingu
Jan Procházka -
Efektivita online marketingu malé firmy
Mikuláš Hrubý -
Online marketing vybrané firmy
Tomáš Hloušek -
Attracting customers online: The effectiveness of online marketing tools
Kirill Petrov -
Internet and Non-Internet Sources for Decision Making in Choosing Hospitality and Tourism Products
Jana Nemčková -
Pop Music Fan Cultures in the Pre-Internet and Internet Era: A Diachronic Comparative Study
Tereza Novotná
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Najman, M.
24/3/2020