Jan Keprta

Diplomová práce

Changes to the marketing strategy of the airline industry in Europe due to the proliferation of low-cost airlines in Europe

Změny v marketingové strategii leteckých společností v Evropě způsobené růstem nízkonákladových leteckých společností v Evropě
Anotace:
Cílem této práce je analyzovat změny v marketingové strategii leteckých společností v Evropě způsobené růstem nízkonákladových leteckých společností v Evropě. Práce je rozdělená do tří částí. V první části je popsána marketingová teorie s důrazem na letecké společnosti skrze přehled dostupné literatury. V druhé kapitole je dané téma posazené do historických souvislostí. Popsána jsou specifika leteckého …více
Abstract:
The aim of this thesis is to analyze the changes to marketing strategy of airline companies in Europe due the proliferation of low-cost carriers in Europe. The thesis is divided into three parts. In the theoretical part the marketing strategy framework is established by reviewing the latest literature on marketing theory and its application to the airline industry. The second chapter provides the historical …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 10. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2016
  • Vedoucí: Gina Cook
  • Oponent: Markéta Lhotáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48644